• وبلاگ : ►▌ علوم و معارف اسلامي ▌ ◄
  • يادداشت : آيا نوروز ريشه ديني دارد؟
  • نظرات : 5 خصوصي ، 64 عمومي
  • پارسي يار : 3 علاقه ، 3 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 
    با سلام.
    ما با لباس نو پوشيدن و صله ارحام و خانه تکاني و... هيچ مشکلي نداريم . حرف ما اينه که چرا اين کارها نبايد در غدير انجام بگيره . همه ي ما اينو خوب ميدونيم که پنج درصد از کارهايي رو که در نوروز انجام ميديم در عيد بزرگ غدير انجام نمي ديم (قابل توجه کساني که با اين حرف که نوروز جاي خود غدير جاي خود هر کاري که ما براي نوروز انجام ميدهيم در غدير هم انجام ميديم . همه در قلبمون ميدونيم که اينطور نيست اين حرف تنها براي راضي کردن خودمونه)
    اگه ما ادعا مي کنيم که مسلمونيم پس چرا حرف از ايران باستان مياريم .اگه ادعا مي کنيم که ايراني هستيم وبايد رسم وروسوم نياکان رو پايدار نگه داريم پس چرا محرم که ميشه دم از امام حسين و اصحابشون مي زنيم چرا وقتي مشکلي پيدا مي کنيم دست به دامن اهل بيت ميشيم خوب اگه ما رسم ايران و ايراني رو به سينه مي زنيم خوب تو اينجور مواقع هم از کوروش و داريوش وزرتشتيان باستان کمک بخوايم.
    آيا اين دين بهاييت نيست؟؟؟؟؟ در جايي که دوست داريم دم از اجداد و نياکان و ايران باستان و... بياريم حتي اگر با دينمان منافات داشته باشد. ودر جايي ديگر که باز هم به نفع خودمان است سنگ اهل بيت را به سينه بزنيم. پس ما چه فرقي با بهايي ها مي کنيم که از هر جايي که دوست داشته اند چيزي گرفتند و براي خودشان ديني درست کردند.
    کي ميشود که ما براي دل اهل بيت عليه السلام کاري انجام بديم ، چي ميشه يه بار توي مسئله اي به ما خوش نگذره به دل خودپسنده ما نباشه فقط و فقط براي اهل بيت عليه السلام باشه همين.9
    پاسخ

    سلام دوست عزيز ممنون از مطلب زيباتون يا علي مدد